lørdag den 22. december 2012

In winter, it's a marshmallow world - Almost...







Hej mennesker. Det er godt nok et stykke tid siden, at i har hørt fra mig her på bloggen - Sorry guys!
Jeg vil prøve at gøre mit bedste for at blogge noget mere her i ferien! (Nok også komme op med en video, fra vores nye youtube kanal - Måske featuring min bror!)
Nu (selvom klokken er 00:43 og jeg burde gå i seng) er det allerede 4. søndag i advent!
Vi skal holde noget lillejuleaftens værk sammen med nogle rigtig dejlige mennesker, som om det var en rigtig juleaften. Jeg glæder mig utroligt! Det kommer nok et indlæg med mine advents gaver på et tidspunkt også :)

Billederne er af det mega lækre (og MEGET nemme - da vores familie ikke er specielt god til alt det der kreative) konfekt! Hav det dejligt alle sammen.

Kys fra Fie :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.