fredag den 14. december 2012

Sommer, sol og varme - Hvor er i mine venner?






Så er den sidste terminsprøve overstået! Jeg var ikke rigtig nervøs, og jeg tror det gik godt :) - Endelig weekend, JAAAAAA!

Dog er jeg rigtig træt af, at det hele tiden er så forbandet koldt. Og så er der sneen... man kan ikke køre i den, den er klam at få i ansigtet( som i en vasker) (- dafuq..? jeg tager det selv i ansigtet.. hvem gør ikke det, vasker hvad snakker du om?), den er kold og våd, den gør alting glat, og jeg kunne fortsætte til påske! 
Ja, jeg er rigtig træt af kulde..
Misforstå mig ikke.. Jeg EEEELSKER jul! Det er den mest hyggelige højtid man har. Hvis det bare kun sneede i juleferien, og hvis sneen så var væk igen når vi startede igen, så ville jeg være glad! 

Billederne er fra min sommerferie i Grækenland. Med sol. Og varme. Missunder virkelig folk der bare kan tage et par uger på ferie hist og her, kun fordi de har lyst.. Når jeg bliver mange milliardær, vil jeg rejse hele tiden! :-)
Pas på jerselv og god jul!
Kys fra Fie :-* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.