tirsdag den 29. januar 2013

Nyt H&M | Første 2013 køb

Hej søde læsere. 
Bloggen har nu stået helt stille i 10 dage. Det er på tide, at der kommer et nyt indlæg, så derfor har jeg samlet et lille haul til jer. Disse billeder er af mine fine ting, det første jeg shoppede mig til i 2013 - og så endda på udsalg! 
Jeg har lige sat en kage i ovnen, til i morgen med min søde projekt gruppe. Vi har nemlig projektuge i denne uge, så det kommer i nok også til at høre lidt mere om snart. 

Min fine højtaljede nederdel i  bordeaux // H&M - 50 kr.



Min super lækre skind nederdel // H&M - 200 kr. (eneste ting der ikke var på udsalg)


Min utroligt søde koboltblå skjortekjole // H&M - 100 kr.


En hyggelig lille grøn top // H&M - 30 kr.


En super fræk lille takse, som jeg er helt skudt i // H&M - 179 kr.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.