søndag den 3. februar 2013

Fars fotoudstilling på Kronborg Slot












I går formiddags min mor, min lillebror, Markus (en søn til en ven af familien, som overnattede hos os) og jeg på fotoudstilling på Kronborg slot. Min far havde fire flotte billeder hængende i udstillingen, men der var også en masse andre flotte og inspirerende billeder. De har åbent hele februar, så jeg vil anbefale jer at tage et smut forbi og tjekke billederne ud!

Da jeg kom hjem pakkede jeg mine ting og tog hjem til Amalie, hvor vi to og Amanda skulle holde MGP aften. Jeg ved godt, at det er lidt barnligt, men det var sgu super hyggeligt. Jeg har ikke haft så kraftigt et grineflip i lang tid. Alting blev pludselig hysterisk morsomt under maden. Så morsomt at Amalie, Amanda, Amalies lillesøster Sarah, Amalies mor og jeg sad og skreg af grin, så Amalies stakkels far tog ørebøffer på.

Det var super hyggeligt, og efter MGP sad vi og hyggede, dansede og sang så det stak helt af! - Haha..
Omkring klokken 00:30 gav vi os til at se 'Greese 2'. En rigtig hyggelig film med en masse sange og en yderst lækker "nørd/hemmelig helt" (den mandlige hovedrolle - ved dog ikke hvem han er endnu...) Omkring klokken 02:15 lagde vi os til at sove... haha ikke så festligt, men vi var alle helt vildt trætte!
I morges blev Amanda hentet kort efter vi stod op, og jeg blev og spiste morgen mad, hvorefter Amalies far hjalp mig med min Spotify, som er forfærdelig irriterende for tiden.

Jeg har haft en dejlig weekend, men skal desværre jo i skole i morgen... Fremlæggelsen for vores projektuger er tirsdag, så det gælder bare om at klø på den sidste dag! :)
Ihh altså Fie.. endnu en roman..haha jeg vil nu drikke min aften te færdig og gå i seng, så jeg måske ikke er helt så træt i morgen tidelig. Hav det godt. Kys, Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.