tirsdag den 12. marts 2013

A New Cover Idea? | Stay By Rihanna



Jeg har snakket lidt med Amalie musen, og det ser ud til, at vi snart skal lave et cover sammen til YouTube!!!
- Yaaaaaay! Jeg havde tænkt på at lave et cover af Stay med Rihanna i lang tid, men kom så i tanke om, at deet jo kunne være sjovt at indspilled sange, og få lavet en sød lille musikvideo til coveret. Så jeg viste sangen til Amalie og hun kan også rigtig godt lide den! :) Det er dog lidt tid siden at vi aftalte det, men da vi begge har enormt travlt, har v ikke fået lavet det endnu. Det kommer dog på et tidspunkt, så hold jer opdateret :) (Hvis i skulle have glemt hvad min Youtube kanal hedder, kan i se den her: http://www.youtube.com/fieprobstjensen)

Jeg fandt dette billede på tumblr, og syntes at det var kært :)
I skal være meget velkomne til at tjekke MIN TUMBLR PROFIL ud. Håber at i alle har haft en dejlig dag, KYS Fie :-* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.