søndag den 24. marts 2013

My Room | Amazing week!!! ♡







Her er et par diverse billeder af mit værelse, som jeg tog for omkring en måned siden :)
Denne uge har været ret speciel! Virkelig fed faktisk! Tirsdag vandt min mor koncert biletter til Outlandish og onsdag vinder jeg et 40 tommer fladskærms tv!!!(AARGGHH!!!!) Lørdag fik jeg tilbudt et job! ET RIGTIGT MUSIKER JOB! - Jeg skal, sammen med Amalie, spille til FREAKIN BRYLLUP!!!
- Og så har vi jo også lige fået påskeferie, hvilket altid er dejligt :)

Jeg har endelig fået indspillet en ny sang, og Amalie skal hjælpe mig med at klippe videoen, her en af dagene.  Så i kan godt glæde jer til et nyt cover! - Dog vil jeg ikke røbe hvilken sang det er endnu ;-)
Vi skal også sammen på shoppetur til København på tirsdag! 

Håber i alle har det dejligt :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.