tirsdag den 5. marts 2013

New in | Sko & Jumpsuit ☮





Når for den da, der har godt nok været stille længe! Amalie og jeg snakkede i morges om, at der snart måtte ske noget. Da Amalie har haft travlt og jeg har været rigtig syg, har ingen af os lige fået lavet et indlæg. 

I går eftermiddags tog min mor, min bror og jeg en spontan tur til fisketorvet i København. Vi har snakket meget om at vi snart skulle købe "fårårs sko", da både min bror og jeg egentlig manglede. Jeg har hele tiden godt kunne tænke mig nogle sneakers, i stil med New Balance, Nike eller Adidas, jeg tror nemlig de vil blive rigtig fede til sommer. Jeg tog et par billeder af tøjet da vi kom hjem omkring kl. 22:00, så lyset er ikke lige det helt bedste. 

// New Balance - 700 kr. // defeeter (militær sko) - 299 kr. // Top - 50 kr. // Jumpsuit - 300 kr. // 

Jeg så forresten også Fie Laursen komme gående ved hovedbanegården - Random, i know 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.