fredag den 30. november 2012

Be Alright







For at være helt ærlig, synes jeg egentlig, at tilværelsen er rimlig træls for tiden... Jeg sover alt for lidt, er for meget på facebook, laver mine lektier i sidste øjeblik, en veninde har lige mistet en tæt og listen er meget lang. Men når jeg så tænker på, at det snart er jul, og når jeg lægger mærke til, hvor glade folk bliver af den her julestemning, så ændres situationen helt 

Uuuuhhaaaaa... det er sgu den første december i morgen! det er virkelig vildt, hvor hurtigt tiden går, når man ikke tænker over det. Jeg elsker jul og glæder mig som et lille barn! 

Billederne er fra i efteråret, da min familie og jeg var en hyggelig tur i Dyrehaven :-) 

- Fie ;-*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.