søndag den 2. december 2012

Snow is falling all around me - Merry Christmas Everyone












Sneen falder omkring os, så man for alvor kan mærke julestemningen. Det er et utroligt smukt landskab at vågne op til. Alt er bare hvidt og fantastisk. Dog er det koldt, og kulden tager også fart. For omkring en uge siden, var det 4-5 grader. Nu ligger vi omkring 0 grader. Men det er igen en af de fantastiske ting. I jule tiden er det kulden og sneen, der tilføjer stemning. 

Glædelig 1. søndag i advent! Det er jo helt fantastisk, hvor tæt på julen er. Jeg glæder mig ufatteligt, det er helt som at være 6 år igen. I advents gave fik jeg en fed højtaler til min Iphone, som jeg er rigtig glad for!
- Den ligner dog et hårkogt æg... men den spiller super godt! (Jeg kan lægge et par billeder ind af den senere) 


Senere skal der  julepyntes i hele huset! Det er en familie tradition, at vi gør det hvert år 1. søndag i advent. Jeg smider et indlæg ind, når vi har pyntet og lavet huset fint og julet. 

Håber i alle får en fantastisk søndag! 
Kys fra Fie ;-*  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.