torsdag den 29. november 2012

Hvem er Amalie?










Jeg er en 164 cm høj, langhåret, 14-årig pige fra nordsjælland. Jeg er musik-glad og elsker at spille og høre det. Jeg spiller klaver og blokfløjte, og har gjort det i mange år. Jeg er også spejder, som jeg er med hele min sjæl. Jeg elsker efterår og farvede blade. Jeg elsker København, som jeg kommer fra, og som jeg er blevet født i, og jeg elsker at gå på café og drikke chai. Jeg er en apple freak ligesom resten af min familie og er også lidt en gadget nørd. Jeg elsker min familie og tætte venner højere end noget andet, og kan slet ikke leve uden. Jeg er stædig og holder ved min mening, og elsker at diskutere og argumentere. Jeg hader faget dansk og jeg elsker matematik og engelsk. Jeg går pt. i 9. klasse men efter sommerferien skal jeg 10 måneder til USA.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.