fredag den 30. november 2012

This is who I am ♥♥♥










Hej :)

Mit officielle første indlæg. Min første blog. Mit allerførste blog indlæg. Nogensinde.
Ja, jeg er nybegynder.. 
Jeg er egentlig en rimlig privat person. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med at udlevere en masse information om mig selv, men jeg tror, at jeg vil føle glæde ved, at dele mine tanker, ideer, dejlige tider o.v.s med jer


Jeg giver her 25 facts om mig selv: Dit fulde navn: Fie Probst Jensen. Alder: 15 år ung.Højde: Jeg er omkring 175-177 cm høj. Sko størrelse: Jeg bruger 39 -40.. i know.. big feet. Hår situation: Stort, krøllet (kruset) brunt hår - som kan ses på billederne. By: Hillerød, en lille by omkring en times kørsel fra København. A- eller B-menneske: Jeg er mega B-menneske! Elsker at sove længe - Hader at stå tidligt op! Tøj vs. sko: hvis det stod til mig, havde jeg et helt skab til tøj og et helt skab til sko :) Hvordan er drømme fyren: Når jeg en dag finder ham, skal jeg nok sige til.. ellers er en blanding af Channing Tatum og Justin Bieber i orden med mig. Yndlings musik: Jeg har faktisk en utrolig bred musiksmag. Elsker alt muligt, pop, rock, RnB, soul, jazz, osv.. dog ikke så meget til Heavy metal. Forbier: okay.. min ALLERSTØRSTE frygt er nåle.. sygt bange for dem.. - er også bange for fisk og at miste min famile. Yndlings film: Håbløse romantiske film som 'A Walk To Remember', 'The Notebook' og 'The Vow'. - Også forelsket i noget rigtig spændende, Disney eller en god bil jagt. Yndlings bøger: Lige for tiden læser jeg 'The Hunger Games' bøgerne. Har læst alle i Twiligt sagaen, og jeg har lige købt bogen 'Dear John'. Forhold til familien: Jeg elsker min familie mere end noget andet! Vi har et godt og dejligt forhold. Stilikon (stil): Jeg har ikke noget specielt stilikon. jeg har heller ikke en speciel stil. Hvis jeg ser noget jeg kan lide køber jeg det. Både rå, feminin, lidt klassisk og afslappet. Idol: Jeg er sgu Belieber... cant help it.. men ellers er det meget forskelligt. Som sagt elsker jeg så meget forskelligt. Livret: Jeg er en rigtig mad pige! Jeg elsker næsten alt slags mad! Jeg elsker at spise Vok med stegte grøntsager og ketchup til... mmmh! Bedste veninde: Tja... lige siden børnehaven, min søde og dejlige veninde Hannah Martha. - Vi går ikke i samme klasse, men hvis man kigger på skolen, vil det være mine skønne veninder Amanda og Amalie (Den anden part af bloggen). Nogensinde blevet mobbet: Jeg var en lille fed unge, da jeg var yngre... guess everybody liked me :) hahah.. Bedste fritids interesse: Nu er jeg musik pige, og ELSKER at synge og "spille" musik. (Jeg kan ikke spille på noget?). Amalie og jeg spiller også nogle gange musik sammen, det kan jo være at der kommer en video på et tidspunkt! :) Job: Tja.. barnepige.. Jeg passer naboens søde pige, som går i 2. klasse, hver anden onsdag, og så passer jeg to drenge, en på 3 et halvt og en på næsten 1 år, en gang om ugen. Sidste køb: Venter spændt på den taske, som jeg bestilte for tre dage siden! Ellers da jeg var på loppemarkedet - i søndags, købte jeg en rigtig fed, enkel cowboy jakke (Til 30 kr.!!!). Største problem lige for tiden: Bad hair days... Jeg ville gerne have en 'rigtig' frisure, ikke bare mit halv krøllede, store garn.. ville gerne snakke med en frisør, om hvilken frisure der ville klæde mig! Telefon: Inden jeg i sommerferien 2012 fik min lovely IPhone 4s (♥) havde jeg en ægte Nokia-stenalder... My IPhone is my life.. :)



Hav det dejligt ude bag alle skærmene og pas på jer selv!

Kys kys fra Fie :-* 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.