mandag den 24. december 2012

Ho ho ho... eller noget

Her kan du se coveret:
"Wade in the water cover"


Glædelig jul alle sammen! Jeg håber, at i nyder de dejlige tider. Og tænk engang, vi fik alligevel hvid jul i Danmark! 
Forleden optrådte jeg sammen med min gospel vokalklasse i byens center, Slotarkaderne. Det var helt vildt hyggeligt at give de shoppende folk et lille gospel smil med på vejen. 
Nu er jeg ikke så meget for at vise mig selv frem - specielt ikke med sang!! ("så er det da godt, at du både har oprettet en blog og lagt en video ud på youtube...?") Men jeg tænkte, at siden det er jul (og i stadig ikke har hørt mig synge), så vil jeg give jer linket til den her sang! Det er en utrolig fed sang, men det skal lige siges at jeg var virkelig forkølet og at der var dårlig lyd i centeret! - bær over med mig... :-/  


Et lille cheeky billede af mit outfit fra i går... :-)


Hav det dejligt! Mange jule kys herfra ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.