tirsdag den 25. december 2012

Nail care



Jeg er vild med neglelak, og har helst neglelak på altid. Derfor er det også vigtigt at mine negle liver beskyttet ordenligt og ikke bliver alt for ødelagt. De ovenstående billeder er af mine base og top coats som alle er fra Essie.

Base coats
Fill the gap!: En base coat som udfylder de små revner og eventuelle ødelagte spidser, så der ikke kommer store buler i den lak man ligger ovenpå. Jeg syntes at den virker som den skal på mine negle, og så tørrer den super hurtigt så man er klar til næste lag lige efter.

Rock solid: En base coat der skal gøre din negl stærkere og forhindre den i at knække og spalte meget. Mine negle er rimelig stærke i forvejen, men jeg syntes dog at man kan mærke på neglen at den holder lidt bedre ved brug af denne. Den tørrer også rimelig hurtigt.

First base base coat: En base coat der skal beskytte din negl mod den farvede lak man putter ovenpå. Helt normal underlak uden specielle egenskaber. Jeg syntes den virker som den skal, og den tørrer også rimelig hurtigt.

Top coats
No chips ahead: Denne underlak er ekstra god mod små hakker i lakken og den holder længe. Det er i hvertfald hvad der står på pakken. Jeg er ikke selv særlig begejstret af denne top coat. Jeg oplever at den er længe om at tørre og at efter man har påført den kommer mange små hakker i lakken.

Matte about you: En top coat der gør neglen mat. Det ser rigtig rigtig fint ud specielt på sorte lakker. Den tørrer super hurtigt og er nem at påføre. Jeg syntes dog ikke at der går særlig mange dage før den begynder at skalle lidt af.

Good to go: Denne top coat giver glans til neglen og holder rimelig godt på lakken. Man kan påføre nye lag med få dages mellemrum for at neglen beholder sin glans. Jeg syntes at den virker som den skal og så tørrer den hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.