søndag den 2. december 2012

Outfit details




Glædelig 1. Advent!
Sne, æbleskiver, adventsgave og starinlys, sådan er en perfekt advents-søndag for mig. I adventsgave fik jeg alle 10 sæsoner af Friends. Dejligt!

I fredags var der såkaldt 'Christmas Night' i Hillerød, hvor alle butikker havde længe åbent og havde massere af rabatter. Jeg købte ikke så forfærdeligt meget, et par basis t-shirts, et par bukser og nogle ringe. På den ene t-shirt er der et lidt gennemsigtigt leo-print, jeg ved ikke om man kan fornemme det på billedet. Bukserne er de lækreste bukser fra Dr.Denim, jeg har dem i forvejen i sort, så derfor købte jeg nogle grå, når nu der var 20% rabat! Ringene er bare nogle simple fra Glitter.

I morgen kommer der nogle billeder af den fine sne.
Fortsat god 1. søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.