tirsdag den 1. januar 2013

Julegave Haul og "ikke helt på toppen"

Nu har jeg endelig fået klippet min Julgave haul video sammen til jer! Jeg ved godt at den er MEGET sent ude, men jeg håber at i overlever og måske vil lave et videosvar med jeres gaver! :-)

Som jeg skrev i mit sidste indlæg, har jeg shoppet en masse med min søde mor. Det laver jeg måske også en video om, hvis der er stemning for det?  :)
Efter en hyggelig nytårs aften, er man helt færdig! Jeg morede mig meget i går sammen med Amalie og Amanda. Nu sidder jeg og ser en eller anden film med min familie, og tænker på hvor nedern det er at skulle i skole i morgen. Tænk engang... at starte i skole igen D. 2. JANUAR!!! Det er dræbende, det kan jeg godt sige jer, specielt når man ikke er "helt på toppen" -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.