lørdag den 29. december 2012

Jule-tilbuds-shopping!

Så jeg har egentlig brugt det meste af min dag, på at shoppe i Lynby storcenter sammen med min mor. Det har været mega hyggeligt, men man er alligevel godt træt efter alt den tøffen rundt blandt mennesker. For der var VIRKELIG mange mennesker! Jeg laver nok et indlæg, om alle de fantastiske fede ting jeg har købt mig.

Jeg er endelig (her midt i natten.. - kl. 01.49) blevet færdig med at redigere min Julegave Haul Video! Nu skal jeg bare lige finde ud af, hvordan jeg lægger den på youtube... ? - Jeg vil gøre alt hvad jeg kan i morgen!

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk dejlig Jul, og at i nyder ferien i fulde drag - det gør jeg i hvert fald!
Jeg glæder mig til at se mine tøser, Amalie og Amanda, igen her på mandag, da vi jo skal holde nytår sammen, og jeg glæder mig til at se min dejlige Hannah Mus, der tog på "Jule-og-ski-ferie" i Sverige.

Hav det dejligt og pas på jer selv! (og ikke mindst... Nyd Ferien!)
Kys fra Fie ;-* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.