onsdag den 9. januar 2013

Yndlings Serie Tag // Amaaaaaaaazing!











Jeg vil lige fortælle alle om min yndlings serie, som netop er startet igen. Den hedder 'Pretty Little Liars' (billederne er fra serien). Den er fantastisk og jeg er helt betaet af den! Den er fyldt med kærlighed, en MASSE drama og en masse gys og spænding! Jeg ser den online, og selvom kvaliteten ikke er den allerbedste, synes jeg, at det er godt nok :)

Serien handler om fire piger, Aria, Emily, Hannah og Spencer. Pigerne har mistet deres veninde, som var overhovedet af gruppen og populær i skolen. De fire piger får den samme sms på præsis samme tid, efter venindens begravelse. Den er underskrevet: "-A". (Deres døde veninde hed Alison) Derefter følger man dem i deres liv, mens de bliver "forfulgt og overvåget" af A. A ved alt og ser alt. Man kan ikke skjule noget og serien er FYYYYYYLDT med spænding!
Jeg selv er ikke rigtig til film og serier, der kun går ud på at skære hinanden op og se så meget blod som muligt, og det er også derfor, at jeg elsker denne serie! Den spiller egentlig mere på det psykiske og giver dig spænding helt ud i fingerspidserne. Den er fantastisk! - Dog hvis i vil begynde at se serien, så vil jeg anbefale at se den HELT fra starten. Ellers kan man meget hurtigt blive helt lost :)
Se serien gratis online: http://www.1channel.ch/watch-350641-Pretty-Little-Liars
Jeg vil nu sætte mig til at se det nye afsnit, og i må alle have en rigtig dejlig aften!
Mange kys, Fie :-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.