tirsdag den 19. februar 2013

Instagram "Selfies"





  Der har været stille på bloggen hele ugen! Jeg havde ikke noget internet på ferien, og Amalie har ikke lavet nogle indlæg, så det er ikke lige blevet til det helt store... Men altså.. jeg ville bare sige hej igen! Jeg har tænkt mig at lave et indlæg omkring min skiferie på et tidspunkt i den nære fremtid, men der er bare en masse lektier i denne uge. Dansk stil, Biologi opgaver, Historie fremlæggelse osv.. Det er lidt trist.. :'(
Men jeg overlever nu nok. Både min mor og far ligge inde i sofaerne med feber og "den nye influenza".. Det er meget trist.. Jeg smutter om et kort øjeblik over for at passe de to drenge jeg babysitter, og gæt engang, den yngste er også syg.. Det er måske bare skæbnen at jeg bliver smittet et eller andet sted fra?

Hvis i ikke ved hvad Instagram er, så er det en App man kan få gratis i Appstore. Her kan man dele en masse billeder og like hinandens osv. Den er yderst hyggelig, så jeg vil anbefale jer allesammen at tjekke den ud! i kan se min profil HER ;')

Jeg håber i har haft en fantastisk dejlig ferie, alle sammen! Hyg jer, Kys Fie :-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.