torsdag den 7. februar 2013

Skiferie | Argh.. cant wait ☃






Så er det snart tid! Bare billederne her gør mig helt sindssyg! I morgen aften kører jeg med min familie på skiferie. Jeg glæder mig helt vildt og kan allerede mærke det rus, man får, når man drøner ned af bakken med nogle fede sving! Billederne er dog ikke mine egne. Og egentlig hader jeg, at det altid skal være så koldt. Og de der dumme ski-støvler! Men den fantastiske følelse det er, når man laver et perfekt sving og føler sig som den bedste i verden, det er sgu fantastisk! Jeg kommer nok ikke til at blogge helt så meget i næste uge, da jeg ikke ved hvordan og hvorledes? Meeeeeeeeeeen... der er dog håb! haha.. Der er muligvis internet i vores lejlighed, så jeg kan måske få lavet nogle indlæg.

Jeg har ikke stået på ski i 2 år. Jeg var faktisk rigtig god sidst... Men sidste år havde vi ikke lige penge til det. Jeg havde nemlig holdt en stor konfirmation i 2011, vi havde købt 2 helt nye biler i 2011 og været på en lang dejlig sommerferie i sommerferien 2011. Nu glæder jeg mig bare til, at kommer ud og vælte pisterne! Det bliver helt vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.