lørdag den 29. december 2012

Summer lovin'













Egentlig er jeg en stor fan af efteråret, og de kolde friske briser og røde blade. Men når man sidder indenfor og kigger ud på den grå og triste natur, og man har drukket så meget te og spillet nok brætspil, at man begynder at mangle ting at tage sig til, så kunne det være rart med en cykeltur ud i den lune sommer luft mod stranden, med sine aller bedste venner.
Jeg savner sommerhus med fantastiske Simone, sand mellem tæerne, gillelejes sommerfyldte havn, det kolde havvand, duften af grillmad og bornholms klipper.

Lille forkælede Amalie er lige nu i øv humør. Vi har lige sendt min bærbar ind til reparation, og jeg får nok først mit kære eje at se efter nytår. Indtil da må jeg "nøjes" med min stationære computer, hvor der desværre kun ligger billder fra i sommers. Derfor dette indlæg, da jeg blev inspireret af de rare billeder af mine sommerminder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.