fredag den 28. december 2012

Sneak Peak - Julegave Haul 2012




Hej allesammen! 
Det er efterhånden lidt tid siden, at en af os har lavet et indlæg - sorry for that!
Jeg spurgte en af mine gode veninder, om hun syntes, at jeg skulle lave et julegave haul. Det mente hun helt sikkert at der var stemning for, så lige nu er jeg i færd med at redigere min video i et eller andet program, som jeg er heeeeeelt lost i!? - Jeg har dog fået hjælp af en fyr fra parallelklassen, da jeg er totalt blond til sådan noget! 
Jeg ville have redigeret den klar til d. 26, men jeg havde ikke noget program og d. 27 havde min mor fødselsdag, så der lovede jeg hende ikke at bruge computeren HELE DAGEN! - Det var en udfordring, men jeg slap godt fra det, ved lige at tjekke facebook en enkelt gang! :)

Jeg linker jer til vores Youtube kanal, når videoen er lagt ind!... i kan godt glæde jer til mine redigerings skills!( lol..)

Jeg håber at i alle sammen har haft en fantastisk jul og får et dejligt Nytår! 
Mange kys fra Fie ;-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi sætter pris på hver enkelt kommentar, og modtager meget gerne respons.